Վազքը |
10 կմ |
Մոդիֆիկացիան |
200 Max "200 Max"
|
Թափքը |
Ամենագնաց "\u0531\u0574\u0565\u0576\u0561\u0563\u0576\u0561\u0581"
|
Շարժիչը |
Հիբրիդ "\u0540\u056b\u0562\u0580\u056b\u0564"
|
Փոխանցման տուփը |
Ավտոմատ "\u0531\u057e\u057f\u0578\u0574\u0561\u057f"
|
Ղեկը |
Ձախ "\u0541\u0561\u056d"
|
Գույնը |
Կանաչ "\u053f\u0561\u0576\u0561\u0579"
|
Վիճակը |
Նոր
|
Օպցիաներ
ABS, TRC, EBD, ESP, Մոնիտոր/TV, Բորտ-համակարգիչ, Հայելիների տաքացում, Տաքացվող նստատեղեր, Էլեկտրակառավարվող հայելիներ, Անձրևի սենսոր, Լույսի սենսոր, Կրուիզ-կոնտրոլ, Լեդ լուսարձակներ, Կենտրոնական փական, Պարկտրոնիկ, Պարկինգ-կոնտրոլ, Ղեկի կարգավորում, Ալյումինե սկավառակներ, Նոր անվադողեր, Պանորամային լյուկ, Ետևի տեսադաշտի տեսախցիկ, Նավիգացիոն համակարգ, Անվտանգության բարձիկներ, Դիմացի նստատեղերի էլ․կարգավորում, Կաշեպատ սրահ, Կլիմատ-կոնտրոլ, Էլեկտրակառավարվող ղեկ, Հիդրավլիկ ղեկ, Էլեկտրակառավարվող ապակիներ, Ձայնամեկուսացում
Լրացուցիչ
Մեքենաները Հայաստանում են:
Մեքենան ունի 31,73 Կվտ հզորությամբ մարտկոց և 45 լ ծավալով բենզինային բաք, որոնք հնարավորություն են տալիս՝ մեկ լիցքավորմամբ, երթևեկել 1120 կմ: Մարտկոցը թույլ է տալիս՝ էլեկտրո ռեժիմում, երթևեկել 200 կմ: Գեներատորի մասնակցությունը՝ երթևեկելու ռեժիմին, կարելի կառավարել: Որի արդյունքում՝ վառելիքի ծախսը 100 կմ համար տատանվում է՝ 0,85լ-ից 4,95 լ: Միայն բենզինային գեներատորի օգնությամբ երթևեկելու ժամանակ՝ վառելիքի ծախսը, 4,95 լ է 100կմ-ի համար:
Մեքենաները Հայաստանում են:
Մեքենան ունի 31,73 Կվտ հզորությամբ մարտկոց և 45 լ ծավալով բենզինային բաք, որոնք հնարավորություն են տալիս՝ մեկ լիցքավորմամբ, երթևեկել 1120 կմ: Մարտկոցը թույլ է տալիս՝ էլեկտրո ռեժիմում, երթևեկել 200 կմ: Գեներատորի մասնակցությունը՝ երթևեկելու ռեժիմին, կարելի կառավարել: Որի արդյունքում՝ վառելիքի ծախսը 100 կմ համար տատանվում է՝ 0,85լ-ից 4,95 լ: Միայն բենզինային գեներատորի օգնությամբ երթևեկելու ժամանակ՝ վառելիքի ծախսը, 4,95 լ է 100կմ-ի համար:
Վաճառող